- «Continue» жобасы компанияның тұрақты болашаққа бейілділігін көрсетеді және Жерге, ұтқырлыққа және үмітке зейін қояды
- Ресми YouTube арнасында жарияланған бейнеролик теңіз ортасын ластайтын пластикті қайта өңдеу мүмкіндіктері туралы баяндайды
Hyundai Motor жалпы құндылықтарды құру стратегиясы (Creating Shared Value – CSV) шеңберінде компания қызметінің барлық жаһандық бағыттарын қамтитын «Continue» кең ауқымды жобасын ұсынады. Бастама компанияның тұрақты болашаққа деген бейілділігін көрсетеді, бұны шексіздік символы бейнеленген логотип те куәландырады.
«Continue» жобасы үш негізгі элементтен тұрады: Жер, Ұтқырлық және Үміт (Earth, Mobility, Hope).
«Жер» бағыты шеңберіндегі іс-шаралар әртүрлі салалардағы жергілікті экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған, соның ішінде «елес торлар» деп аталатын тасталған балық аулау торларын жинау, Еуропада ресурстарды қайта пайдалану және Латын Америкасындағы тропикалық ормандарды қалпына келтіру.
«Ұтқырлық» бағыты бойынша белсенділік үлкен деректерді өңдеу технологиясын қолдана отырып, виртуалды жүргізу симуляторы мен мектеп көлік құралдарына арналған қауіпсіздік бағдарламасының көмегімен ЖКО салдарынан зардап шеккен пациенттерді оңалтуға ықпал ете отырып, қауіпсіздік пен қолайлылықты қамтамасыз етуге арналған.
«Үміт» бағыты балалар қатерлі ісігі туралы хабардарлықты арттыру үшін құрылған Солтүстік Америкадағы «Дөңгелектегі үміт» («Hope on Wheels») жобасына ұқсас бағдарламалардың көмегімен болашақ буындардың дамуын және көлік құралдарын электрлендіру және автономды жүргізу саласындағы жас таланттарды дамытуға ықпал ететін Кореядағы «H-Mobility Class» бастамасын қолдауға бағытталған.
Hyundai Motor сонымен қатар өзінің ресми YouTube арнасында «Continue – ПЭТ пластикалық бөтелкесінің саяхаты» («Continue – The Journey of PET») атты бейнеролигін жариялады. Ролик теңіз ортасының пластикпен ластану тақырыбын қамтиды және ондаған жылдар бойы теңізде жүзгеннен кейін және қайта өңдеу процесінде пластикалық бөтелкелер көлік құралдары үшін экологиялық таза материал ретінде екінші өмірге ие болатындығын көрсетеді. Бейнеролик миллениаламдар мен Z буынымен тиімді қарым-қатынас жасау үшін антропоморфты баяндау мен анимацияны қолданады.
Hyundai Motor тұрақты болашақты қалыптастыруға үлес қосуға ұмтыла отырып, ортақ құндылықтарды құру стратегиясы (CSV) шеңберінде қоршаған ортаны қорғау бойынша түрлі іс-шараларға белсенді қатысады. Өткен жылы компания Нидерландыдағы Healthy Seas экологиялық ұйымымен 78 тонна «елес торлар» мен теңіз қоқыстарын жинау үшін ынтымақтастық орнатты, олар кейіннен экологиялық таза өнімдерге, соның ішінде Еуропада сатылатын IONIQ 5 электромобиль кілемшелеріне қайта өңделді.